+420 730 513 348 | kladno@fyziokliniky.cz | Nově jsme smluvním zdravotnickým zařízením VZP, ČPZP, ZPMVČR, OZP, RBPZP

Rameno

Téměř každý z nás se již setkal s bolestí v ramenním kloubu. Ráno se člověk vzbudí a začne ho bolet rameno. Bolest ho trápí už několik dní, týdnů a nijak se nemění. Nemůže si vyčistit zuby, učesat se, nebo si podat hrnek z poličky.

Po operaci

Bolí Vás záda nebo klouby? Jste již po operaci? Myslíte si, nebo vám řekl lékař, že je to vzhledem k vašemu věku normální? Chcete se s tím smířit? A víte, že to vše nemusí být pravda?

Správná chůze

Nejčastějším  a nejpřirozenějším pohybem těla je chůze. Správnou technikou můžeme předcházet bolestem pohybového aparátu i hubnout.

Číst více

Sporty vhodné při bolestech zad

Bolesti zad patří k častým důvodům návštěv lékařů. Správná fyzická aktivita může problémy s pohybovým aparátem výrazně zlepšit.

Jak být fit bez diet

Nemusíme držet drastické diety, či vrcholově sportovat, abychom si udrželi fyzičku či připravili postavu do plavek. Někdy stačí provozovat rekreační spor, hodně chodit a dodržovat správou stravu.

Sport s nadváhou

Důležité je ale umět volit vhodnou aktivitu i provedení, abychom si příliš nezatěžovali klouby či dýchací aparát. Sportovní fyzioterapeuti PhDr. Kryštof Kuba a Mgr. Petr Hafič z Certifikované McKenzie Kliniky radí jak na to:

Trápí vás ploché nohy?

Trápí váš často bolesti  chodidel, kolen, kyčlí, páteře? Za viníkem těchto obtíži mohou být i ploché nohy, které jsou často spouštěčem mnoha tělesných problémů u dospělých i dětí.

Číst více

Jak správně běhat, abychom nezatěžovali své klouby?

S příchodem jara nastal čas i na sportování venku. Velkou oblibou je stále i běh. Pročistíme si jim krásně hlavu, je přínosný pro náš organismus a pomáhá například v boji při snižování krevního tlaku.

Děti a technologie

Není špatné v jisté míře rozvíjet u dětí schopnosti za pomoci digitálních technologií, jako jsou hry na mobilních telefonech nebo na počítačích.

Sedavé zaměstnání

Bolesti pohybového ústrojí patří k častým důvodům návštěvy lékaře u mnoha lidí. Jedním ze spouštěčů bolesti je i sedavé zaměstnání, kdy často hodiny trávíme ve strnulé poloze u klasického počítače či notebooku.

Vyhřezlá ploténka

Mezi velmi časté příčiny bolestí zad patří i vyhřezlé ploténky. Mnoho lidí se domnívá, že se vyskytují pouze u sportovců či jedinců, kteří žijí sportem.

Přednáška MDT metody v Ženevě

V květnu budou na světové konferenci pro fyzioterapii v Ženevě přednášet čtyři terapeuti MDT metody.

Číst více

Za bolestmi zad se může skrývat dlouhodobý stres

Bolí vás dlouhodobě záda a všechna vyšetření u lékařů máte v pořádku? Za bolestí může být i dlouhodobý stres, který ovlivňuje nejen naši psychiku, ale stojí za spoustou fyzických problémů. A jedním z častých jsou právě bolesti zad či hlavy, protože tělo a psychika jsou propojeny více než se na první pohled zdá. Řešením je samozřejmě nejen změnit životní styl, přístup k životu, ale i správný pohyb a rehabilitace.

Číst více

Zbavte se bolesti unikátní rehabilitační metodou

Mezi nejčastější bolesti lidí patří ty, které jsou spojeny s pohybovým ústrojím. Je to například bolest zad či kloubů. Proti bolesti bychom neměli bojovat jen za pomocí léků, ale především správným pohybem a cvičením. U déletrvajících a velmi bolestivých stavů zvažte pomoc kvalifikovaných  rehabilitačních a fyzioterapeutických odborníků ideálně s titulem Cert. MDT, kteří vám pomohou odhalit, zda je možné řešení nalézt neinvazivně skrz pohybovou prevenci, či je potřeba vyhledat pomoct lékaře.

Nebojte se běhat v zimě

Máte rádi běh, ale v zimě a mrazu se obáváte počasí a raději se zavřete ve fitness centra na běžící pás? Z chladného počasí ale nemusíte mít strach, stačí dodržovat pár praktických rad a bezpečně můžete vyběhnout i v bodu mrazu.

Vertebrogenní algický syndrom

Medicína založená na důkazech a běžná klinická praxe. Existuje důvod něco změnit?

Číst více

Pokřivení a vzpřímení. Bolesti zad a problémy s páteří trápí i děti

Reportáž o bolestech dětí a McKenzie metodě proběhla v České televizi.

Číst více

Zahájení provozu na klinice je doprovázeno prvními úspěchy.

Podařilo odvrátit zdánlivě nezbytnou operaci prvních pacientů naší kliniky.

Číst více

Jsme členy olympijské výpravy!

Naši fyzioterapeuti byli členy české výpravy XXIII. Zimních olympijských her v Koreji!

Číst více

Jsme certifikovanou McKenzie klinikou!

McKenzie Institut nás vybral jako první certifikovanou McKenzie kliniku v České Republice!